Δημοφιλείς αναρτήσεις

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Μεταθέσεις στρατιωτικών

Υπηρετω σε παραμεθορια μοναδα του Β.Εβρου εδω και 3 χρονια. Παρολο που ζητησα να μετατεθω σε παραμεθοριο νησι του Β.Αιγαιου, λογω καταγωγης της...
συζυγου μου και συμφεροντων μου, η υπηρεσια εκρινε σωστο να μην ικανοποιησει το αιτημα μου. Βεβαια διεπραξα το αδικημα του οτι δεν διαθετω μεσον! Διοτι εχω 27 χρονια υπηρεσιας και δεν εχω υπηρετησει ποτε μου σε τοπο συμφεροντων μου, δεν εχω υπηρετησει ποτε σε μια γενικη θεση!!! Βεβαια οσοι εχουν μεσον ικανοποιουνται κατα προτεραιοτητα και παντα!
Διαβαζοντας τις γενικες μεταθεσεις Ανθ/στων και υπαξ/κων διακρινω πολλους γνωστους εκει. Που παντα απο γενικη σε γενικη θεση πανε!! Που παντα βρισκονται στον τοπο των συμφεροντων τους!! Παραδειγμα 1ον !!!Αλχιας (ΤΘ) Λια.... Ασ.....ς!!Ο κυριος αυτος επι 24 χρονια δεν εχει μετακινηθει απο το Διδυμοτειχο που ειναι τοπος συμφεροντων του (καταγωγη της συζυγου του)!!Ο κυριος αυτος τα τελευταια χρονια μετακινειται ως εξης!!! 8 χροναι στο Κεντρο εξομοιωτων στο Λαγο Εβρου (στα χαρτια γραφεται βεβαια πως υπηρετει σε μια μαχιμη μοναδα, αλλα ηταν εκει με αποσπαση)  Μετα Αλβανια 3 χρονια οδηγος του Προξενου (3 χρονακια βαλτε τι λεφτα πηρε) μετα παλι σε μοναδα του Διδυμοτειχου μαχιμη (βεβαια αυτο στα χαρτια, διοτι στην πραξη ηταν 3 χρονια απεσπασμενος σε Γραφειο της Μεραρχιας) μετα ενα ταξιδακι Αφγανισταν, επιτελειο παρακαλω, (ετσι για να συμπληρωσει το εισοδημα του με λιγες εξτρα χιλιαδες ευρω) μετα 3 χρονια Βελγιο στο ΝΑΤΟ (ε να μη παρει κανα δυο διαμερισματακια ακομα;)και τωρα, απο Βελγιο, τσουπ ως εκ θαυματος μεταθεση στην Μεραρχια παλι του Διδυμοτειχου!!
Αυτη ειναι η αξιοκρατια κυριε Μπεγλιτη; Αυτη ειναι η αξιοκρατια κυριε Φραγκο;

Αυτη ειναι μονο μια περιπτωση!!Υπαρχουν εκατονταδες που αν τις εγραφα θα εγραφα βιβλιο!!Σας ευχαριστω που για τεταρτο χρονο με κρατατε μακρυα απ οτην οικογενεια μου!!Να τους χαιρεστε κυριοι!!Αυτοι που καβατζωνετε με τις ευνοικες μεταθεσεις ειναι οι μοναδικοι σας ψηφοφοροι!! Γιατι θα φατε πολυ μαυρο απο ολους εμας τους υπολοιπους μη βολεμενους!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου