Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Επιστολή διαμαρτυρίας Αξιωματικού με αποδέκτη τον ΥΠΕΘΑ Δ. Αβραμόπουλο





ImageΕπιστολή διαμαρτυρίας με αποδέκτη τον ΥΠΕΘΑ Δ. Αβραμόπουλο έστειλε αξιωματικός, αναγνώστης του defencenet.gr  στην οποία με λόγια απλά και μεστά εκφράζει την αγανάκτηση, την απογοήτευση, την εγκατάλειψη που νοιώθουν οι στρατιωτικοί από την πολιτική ελίτ της χώρας η οποία τους καθυβρίζει θεωρώντας τους άχρηστους, τεμπέληδες και πολλά άλλα.
Με παραδείγματα από την καθημερινή ζωή των Ελλήνων στρατιωτικών όπου παρουσιάζεται με γλαφυρότητα το τι βιώνουν οι Έλληνες αξιωματικοί και υπαξιωματικοί κάθε μέρα κατά την εκτέλεση του καθήκοντος, τους κινδύνους για την ζωή τους, τις θυσίες στην προσωπική τους ζωή για την σωστή λειτουργίας της υπηρεσίας, ο  συντάκτης της επιστολής επιθυμεί να υπενθυμίσει στον νέο ΥΠΕΘΑ Δ. Αβραμόπουλο την αληθινή εικόνα της ζωής του Έλληνα στρατιωτικού.
Διότι ο Έλληνας στρατιωτικός υποχρεούται να υπακούει και να μην αντιδρά κατά το Σύνταγμα και τον όρκο που έχει πάρει.
Όμως όταν ο αμυντικός προϋπολογισμός μειώνεται για πολλοστή χρονιά και μαζί με αυτό και η οικονομική και τεχνική υποστήριξη της πολιτείας προς τους στρατιωτικούς, τότε η κατάσταση διαμορφώνεται διαφορετικά και πλέον το ζήτημα δεν είναι εάν οι Ένοπλες Δυνάμεις είναι αξιόμαχες ή αν οι στρατιωτικοί υπακούν στις εντολές των πολιτικών προϊσταμένων τους, αλλά πλέον τίθεται ζήτημα επιβίωσης αυτών που πρέπει να θυσιαστούν για την εθνική ανεξαρτησία και κυριαρχία. 
Ακολουθεί η επιστολή η οποία είναι πραγματικά σοκαριστική χρησιμοποιώντας παραδείγματα και καταστάσεις που λίγο πολύ είναι γνωστά στον κάθε Έλληνα στρατιωτικό. Τα στοιχεία του συντάκτη είναι στην διάθεση του defencenet.gr    

"Είμαι αυτός που στα 18 μου με πανελλήνιες εξετάσεις επέλεξα και μπήκα σε μία Στρατιωτική Σχολή !
Είμαι αυτός που τελείωσα στο προβλεπόμενο χρονικό διάστημα !
Είμαι αυτός που βγαίνοντας από την σχολή πήρα πρώτο μισθό 800€ μικτά !
Είμαι αυτός που ανέλαβα να προσέχω στρατιώτες, παιδιά στην ίδια ηλικία με μένα ή και μεγαλύτερους και όπως μου τους χρέωσαν έτσι τους παρέδωσα , χωρίς να ανοίξει ρουθούνι !
Είμαι αυτός που στα 22 μου έριχνα με πυροβόλο, έκανα πτώση με αλεξίπτωτο, έκανα κατάδυση οδηγούσα άρμα, ελικόπτερο, φρεγάτα, τζετ, τζιπ, πυροσβεστικά οχήματα, ειδικά οχήματα και ήμουν υπεύθυνος όχι μόνο για εμένα αλλά και για άλλους !
Είμαι αυτός που κάθε 2-3-4-5-6 χρόνια …… «όπου γης και πατρίς» !!!!!
Είμαι αυτός που ποτέ δεν σταμάτησε να δουλεύει !
Είμαι αυτός που ΠΟΤΕ δεν ζήτησε αύξηση !
Είμαι αυτός που όταν βγει σε πρόωρη σύνταξη –μπας και προλάβω να ζήσω μερικά φυσιολογικά χρόνια πριν πεθάνω από καρδιά ή καρκίνο και ότι έχει δημιουργηθεί μετά από χρόνια επαφής με τοξικά υλικά – με βρίζεις!
Είμαι αυτός που ήμουν μόνος μου σε μια βραχονησίδα με μόνη ασπίδα την πατρίδα που εσύ ποτέ δεν σκέφτηκες και πάλι με έβριζες!
Είμαι αυτός που όταν έκανες πίσω γιατί δεν είχες το θάρρος πάλι εμένα έβριζες και πάλι σε μένα έριξες το φταίξιμο, γιατί εγώ δεν μπορούσα να μιλήσω αφού δεν ήμουν βλέπεις πολιτικός !
Είμαι αυτός που «τραβάει» 9g και διαλύει μέση, αυχένα και σπονδυλική στήλη, που πέφτει από τα 1.200 πόδια και μετά από 800 άλματα δεν έχει γόνατα, που ανεβαίνει 12.000 πόδια για να επισκευάσει το πεπαλαιωμένο ελικόπτερο που του έχουν πει πως πρέπει να πετάει, που έχει χάσει την ακοή του μετά από 500 βολές στο άρμα μετά από χιλιάδες δοκιμές κινητήρα στα μαχητικά αεροσκάφη, που ανεβαίνει στις κορυφές των βουνών κάτω από αντίξοες συνθήκες για να επισκευάσει το RADAR και τις τηλεπικοινωνίες, που καταδύεται σε ένα κομμάτι σίδερο στα 800 πόδια, που ταξιδεύει με οποιεσδήποτε συνθήκες στο Αιγαίο, που τα χέρια του έχουν καεί από χημικά και καύσιμα γιατί ΕΣΥ δεν προέβλεψες για την ασφάλειά του!
Είμαι αυτός που δεν παίρνει υπερωρίες !
Είμαι αυτός που δεν πληρώνεται τις 4-5-6-7 και τώρα τελευταία και 8-9 υπηρεσίες το μήνα !
Είμαι αυτός που δεν πληρώνεται τις υπηρεσίες του Πάσχα, Χριστουγέννων, Πρωτοχρονιάς, Καθαρής Δευτέρας !
Είμαι αυτός που κατηγορείς για μισθοφόρο επειδή ζητάω να ΜΗΝ μου κόψουν το μισθό και αφού …..με κοροϊδεύεις ότι κάνω λειτούργημα με αντιμετωπίζεις σαν δημόσιο υπάλληλο όταν πρόκειται για την ασφάλισή μου !
Είμαι αυτός που αφού πλήρωνε τόσα χρόνια εισφορές, τώρα του λένε πως το ταμείο του δεν έχει λεφτά !
Είμαι αυτός που δεν έχει ωράριο!
Είμαι αυτός που βρίζεις και λες «καραβανά», που μου χρεώνεις ακόμα και την χούντα –κι ας μην είχα γεννηθεί – μετά από 43 χρόνια , που δεν με θέλεις αλλά θα είμαι εκεί όταν με χρειαστείς. Σε αεροδιακομιδές, φωτιές, θεομηνίες, σεισμούς, πλημύρες, ειρηνευτικές αποστολές χωρίς να με ρωτήσεις ή σε πόλεμο!
Είμαι αυτός που μου ζητάς να κάτσω 40 χρόνια σε μία δουλειά που δεν υπάρχει όμοιά της !
Είμαι αυτός που πάντα του έκοβες και δεν με ρώταγες !
Είμαι αυτός που μόνο προσφέρει !
Είμαι αυτός που έχω σκοτωθεί εν ώρα υπηρεσίας κυνηγώντας τον «φίλο» προσπαθώντας να εφαρμόσω αυτά που εσύ έχεις διατάξει αλλά δεν εφαρμόζεις !
Είμαι αυτός που εδώ και χρόνια κοσμείς με επίθετα όπως «καραβανάς», «βολεψάκιας», «κηφήνας» και εγώ ΔΕΝ σου απαντώ !
Είμαι αυτός που όταν κάνει λάθος ΔΕΝ διορθώνεται αλλά σκοτώνεται κόσμος, άρα δεν υπάρχει περιθώριο λάθους !
Είμαι αυτός που στην πλάτη του έχουν παιχτεί τα μεγαλύτερα πολιτικά παιχνίδια !
Είμαι αυτός που στην πλάτη του ξοδεύονται δισεκατομμύρια για εξοπλισμούς αλλά εγώ εργάζομαι σε συνθήκες σκλάβου και με απαρχαιωμένο εξοπλισμό!
Είμαι αυτός που διέταξες να βγει στους δρόμους και να σε εφοδιάσει με καύσιμα για να πας διακοπές, γιατί κάποιοι άλλοι διεκδικούσαν τα κεκτημένα . Κι εγώ ;
Είμαι αυτός που πληρώνω από την τσέπη μου εργαλεία, καρέκλες, γραφική ύλη, είδη καθαρισμού, για να έχω υποτυπώδες συνθήκες υγιεινής αλλά και ασφάλειας στο χώρο εργασίας !
Είμαι αυτός που πασχίζει τα παιδιά του και η γυναίκα του να έχουν φυσιολογική ζωή με κάθε τρείς και λίγο μετακινήσεων !
Είμαι αυτός που φοράει την σημαία στο μπράτσο , που τη σηκώνει σε μέρη μακρινά , για να μπορείς εσύ να κοιμάσαι ήσυχος , και απολαμβάνεις τις διακοπές σου, να κάνεις τα μπάνια σου και εσύ την πατάς και της βάζεις φωτιά !
Είμαι αυτός που χθες σε καιρό ειρήνης σκοτώθηκε κάνοντας δοκιμαστική πτήση με ένα Απάτσι !
Είμαι αυτός που εσύ πληρώνεις και γι αυτό σου δίνω τα καλύτερά μου χρόνια, ακόμα και την ίδια μου τη ζωή!
Είμαι μάνα, πατέρας, γιός, κόρη, αδελφός και αδελφή σου !
Αυτός είμαι………………..!!!
«ΟΥ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ»
Ό τ ι  κ ι  α ν  λ ε ς  ε σ ύ………!!!!!!
Και όλα αυτά γιατί το χρωστάω σ’ αυτούς τους συναδέλφους μου από όλα τα σώματα των Ε.Δ. που χάθηκαν επάνω στο καθήκον και γι αυτούς που φυλάνε και θα συνεχίσουν να φυλάνε Θερμοπύλες ότι κι αν γίνει !!!!!! Γιατί πρέπει κι εγώ να παλέψω !!!!
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου