Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

Η ΔΙΑΦΟΡΑ"ΤΟΥ ΠΛΥΜΕΝΟΥ"ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ"ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΘΑΡΟ"!!!!!!!!!!

Χρόνια πολλά σε όλους,
Όταν κατατάχθηκα στον Ελληνικό Στρατό το 1985 ο μισθός μου ως νέος Ο.Π.Υ. ήταν 47000δρχ, και με τα εκτός έδρας έφτανα τις 60000δρχ, του νέου καθηγητή τότε ήταν 36000, με το επίδομα βιβλιοθήκης έφτανε 45000δρχ (δλδ 15000 περισσότερα εγώ) σε τέσσερα χρόνια ο μισθός μου ήταν 60000, συν εκτός και του καθηγητή 78000 συν επίδομα, δηλαδή 30% εγώ, 110% ο καθηγητής. Από κει και μετά ο Μητσοτάκης πήγε να εξισορροπήσει λίγο την κατάσταση, να μην σας κουράσω με νούμερα απλά, οι μισθοί έγιναν ίδιοι, σήμερα με 26 χρόνια υπηρεσίας και οι δύο, ΕΜΘ και καθηγητής εγώ με 8 μεταθέσεις παίρνω 1430€ και ο καθηγητής συμαθητής μου αμετακίνητος στη Λάρισα λαμβάνει 1750€. Το ερώτημα είναι τι κάνανε οι ηγεσίες οι δικές μας, όχι οι πολιτικές, και δεν με προστάτεψαν και εγώ να δουλεύω 70 ώρες την εβδομάδα και ο καθηγητής μόνο 22 ώρες, ΤΙΠΟΤΑ, ένα τίποτα και δεν μιλάω μόνο για τις τριπλάσιες ώρες εργασίας αλλά για την εξαθλίωση και την απαξίωση της δικής μου και της οικογένειάς μου.
Καλές γιορτές σε όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου