Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

Μέχρι πότε μειώσεις!!!


Μπήκα  στο e-banking για να δω την μισθοδοσία μου. Και όπως κάθε μήνα έτσι και αυτόν, μειωμένη. Άλλα 80 ευρώ περίπου κάτω. Κοίταξα την μισθοδοσία του Δεκεμβρίου του 2010 έπαιρνα 1500 ευρώ περίπου. Τώρα πήρα 1230 ευρώ. Άρα έχουμε και λέμε 270 ευρώ επί 12 μήνες=3240. Επιπλέον τα δώρα – 1500 ευρώ περίπου τον χρόνο άρα φτάσαμε τα 4700. Επιπλέον τα τρίμηνα 500 ευρώ. Άρα είμαστε κουτσά στραβά στα 5000ευρώ μείον.
Πάμε τώρα στο στεγαστικό μου 670 ευρώ τον μήνα και ΤΟΤΕ και ΤΩΡΑ. Άρα 8 δόσεις του στεγαστικού μου μείον από τις μειώσεις. Και ερωτώ όλους τους υπευθύνους γιατί δεν μειώθηκε και η δόση του στεγαστικού, αν όχι ανάλογα έστω κατά 50% της αναλογίας αυτής, έστω κατά 40% έστω κατά 60%. Δεν ενδιαφέρεστε για το στεγαστικό μου; Θα πάψω και εγώ να ενδιαφέρομαι για σας!!! Γιατί δεν πιέζονται οι τράπεζες να μειώσουν τα περιθώρια τους; Τα περιθώρια κέρδους βγήκαν με τους τότε μισθούς όμως συνεχίζουν και υπάρχουν και με τους ΤΩΡΑ μισθούς, τα ίδια ακριβώς. Τι θα γίνει; Νομίζουν ότι οι εργαζόμενοι όλων των κατηγοριών με αυτά που βιώνουν θα συνεχίσουν να δουλεύουν όπως τον Δεκέμβριο του 2010.Αν το νομίζουν πρέπει σιγά σιγά να αρχίσουν να το ξεχνάνε.
Καλά Χριστούγεννα!!!
...γιατί οι άνθρωποι πεθαίνουν τελικά,
την μέρα που πεθαινουνέ τα ονειρά τους...
Σ. Καζαντζίδης
Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου